Bij Trademarketing ligt de focus op de winkelvloer waar consumenten worden verleid om een product of merk te kopen. De afdeling Trademarketing bestaat uit een drietal units: Category Development, Promotie en Assortimentsbeheer.

Category Development Management

De afdeling Category Development ontwikkelt mede op basis van shopper inzichten een op maat gemaakte categorievisie voor retailers. Optimalisatie van de categorie en de positie van Aldipress en haar uitgevers zijn hierin leidend.

Een categorievisie bestaat uit verkoop bevorderende initiatieven op het gebied van assortiment, promotie en schappresentatie.

Promotie

Promoties op de winkelvloer zijn belangrijk voor de verkoop van tijdschriften in de losse verkoop. Naast het initiëren van promoties, ondersteunt Aldipress ook het winkelpersoneel in de schapverzorging. Zowel promoties als verkoopondersteuning zijn een belangrijk onderdeel bij implementatie van de Aldipress categorievisie.

Lees meer hierover op de pagina’s Promotie van uw tijdschrift,  Verkoopondersteuning en Onze Schapvisie.

Ook is het mogelijk om de cover van uw tijdschrift op aantrekkelijkheid te laten testen. Lees meer hierover op de pagina Test de cover van uw tijdschrift

Assortimentsbeheer

De afdeling Assortimentsbeheer vertaalt de plannen van Category Management naar assortimenten voor de winkel. Zo heeft elke winkel een assortiment op maat.

MEER WETEN OVER TRADEMARKETING?

Neem contact op met Aldipress. Wij vertellen u graag meer.
Telefoonnummer: 030 – 666 06 11
Mail: info@aldipress.nl