De eerste indruk telt! Bijna de helft van de aankoopbeslissingen in de losse verkoop van tijdschriften vindt voor het schap plaats. Het brein van de consument bepaalt binnen enkele milliseconden of het tijdschrift de moeite waard is. Om meer inzichten te krijgen in de kritische succesfactoren van dit fascinerende keuzeproces faciliteert Aldipress coveronderzoek op basis van eye-tracking en EEG’s.

 

 

 

Bij eerdere cover testrondes zijn onder andere de volgende coverinzichten naar voren gekomen:

• Hoe communiceer je pakketprijzen van tijdschriften opvallend?
• Welke fotografiestijl van een tijdschrift spreekt de doelgroep aan?
• Hoe licht je een tekst op de cover van een tijdschrift aantrekkelijk uit?

Bekijk de Test Explainer Video!

Inschrijven testrondes

Het coveronderzoek wordt in testrondes uitgevoerd. U levert maximaal twee covers aan, waarna u twee weken later de testresultaten van het coveronderzoek ontvangt.

Neem contact op met uw accountmanager voor de data van de volgende testrondes en meld u aan!

Wilt u meer weten?

Meer informatie of sparren over uw onderzoeksvraag met betrekking tot de cover van uw tijdschrift? Neem contact op met uw Accountmanager.