Aldipress won in de categorie Non Food (overig) op het Industributie diner de trofee voor de beste fabrikant. Aldipress verdient de prijs onder andere door de extreem hoge score op het gebied van leveringsbetrouwbaarheid. Daarnaast heeft Aldipress deze zomer optimale omzet voor retail weten te genereren met haar zomerdisplay voor vakantieboeken.
Met deze winst stond Aldipress naast Coca Cola en Heineken in de finale voor de titel ‘overall beste inzicht in hun eigen prestaties, maar ook in die van hun concurrenten.
Aldipress eindigde samen met Coca Cola op een gedeelde tweede plaats met beide een hoge overall score van 7.6. Ook op de deelgebieden accountmanagement en trademarketing scoorde Aldipress hoog.
Lees hier meer over het onderzoek en het Industributiediner.
Industributie diner
Het Industributie diner is sinds 1988 een initiatief van Foodmagazine om jaarlijks trofeeën uit te reiken aan de beste fabrikanten of beste retailers naar aanleiding van het Industributie-onderzoek. De resultaten worden gepresenteerd in het Industributie-rapport en geven partijen niet inzicht in hun eigen prestaties, maar ook in die van hun concurrenten.